lørdag 5. mai 2012

Pergola

Da vi bor på Vestlandet er jo våre sommerdager preget av noe ustabilt vær. Ingen steder i verden er så flotte som her i hagen når sola skinner men jeg er rask til å ønske meg bort når sludden suser rundt huset. Noen dager er det både sol og sludd, sånn som i dag. Da drømmer jeg meg bort til varmere strøk og gjerne Portugal. Gleder meg veldig til juli da vi skal ha 12 dager der nede !
Ønsker meg litt mer stabilt vær.

En annen ting jeg veldig gjerne skulle hatt er en pergola eller hagepaviljong. Synst denne som Clas Ohlson har hatt i sitt sortemang i flere år er så nydelig. Nå er den på slag til 899,- og det er jo helt overkommelig om man ikke har en gammel bil som har vært på verksted på månedlige besøk de tre siste mnd :(

Ellers kunne jeg veldig gjerne tenkte meg å bygget en slik som denne under. Hadde passet perfekt til terassen mellom huset og gjæret på muren på motsatt side. Liker veldig godt disse gardinene som henger ned på sidene. De hadde jeg klart å sy selv tror jeg, må bare finne pedalen til symaskinen min :)
Kanskje jeg kunne sydd gardiner til den over fra Clas Ohlson???


Jeg er et drømmende menneske som alltid har masse planer og ønsker. Det er så deilig å ha nye prosjekter på gang og ikke minst en stor hage til å utfolde seg i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar