lørdag 28. april 2012

FINN . NO

Jeg er stadig på jakt etter skatter til min hage eller mitt hus og da er jeg mye inn på Finn. Der går jeg gjerne først inn på torget og videre til gis bort. Utrolig hva folk gir vekk men jeg har enda tilgode å hente noe derfra. Inne på torget og videre til hagemøbler fant jeg dette flotte cafe settet til 300 kr i går kveld. Sendte melding til selger og vips så var det mitt.
Hentet det i dag og  plasserte det på terasse. Disse mosaikk mønstrene pleier å være veldig fargerike og ikke alltid at jeg liker det så godt. Men dette passet midt i blinken da rødfargen passet godt til husfargen vår :) stålende fornøyd måtte jeg sette noe påskeblomster bort ( man kan ikke kaste fine blomster selv om høytiden er over mener jeg ) og fikk nytt liv på terassen.



Ha en strålende langhelg til de som har fri på mandag !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar