søndag 15. april 2012

Philips Juicemaskin

Åh lykke, jeg har fått juicemaskin i hus !

Denne har jeg ønsket meg lenge, litt dyr men med Trumf poeng/penger etter handel på Kiwi fikk jeg den i utgangspunktet billig.



Jeg måtte teste den med en gang og laget ren appelsin- og eplejuice. Deilig, søt, fyldig og sunn juice som drikkes med en gang ble resultatet. En virkelig opptur. Etter det måtte jeg teste med gulerøtter og det var også overraskende godt.

Dette blir utrolig kjekt å se hva vi kan få til av sunne juicer. Jeg har ryddet plass på benken slik at den står fremme. Letter å bruke den da.
For å få litt tips til oppskrifter ble det googlet en del i går ettermiddag. Kom over mange forskjellige steder med tips og oppskrifter. Ett tips jeg kom over er å legge en pose i oppsamlingsbeholderen ( den sorte bakpå ) slik at restene går rett ned i den. Lettere å rengjøre da.

BAMA har en flott side om Juicing
Novatrix - blogg og nettside til Norges førstejuiceterapeut
Juicing for weightloss - ta det med en klype salt men inneholder masse oppsrifter


Da er det bare til sette i gang, jeg gleder meg STORT !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar