søndag 15. april 2012

3 - 2 - 1 Påskeslutt

Da det nærmet seg veldig slutten på påsken 2012 og ute regnet det bare måtte jeg kokkelere litt. Tenkte jeg skulle komme skolematen litt i forkjøpet og bake litt samtidig som middagen ble laget.

Først ble det denne middagen: Torsk i gryte:Ovnsbakt torsk i tomatsaus


Slik ble min seende ut. Ikke like bildeli fin men VELDIG god.

Så hadde vi muffins til dessert.  Mini sitron cup cakes fra My Little Kitchen  Her byttet jeg ut sitron med appelsin samt at jeg puttet en liten bit med masripan ned i hver muffins. Jeg laget også ostekrem med appelsinsaft og raspet appelsinskall som jeg toppet de med. Pynten ble et sitronmelisse blad.
Da så de slik ut :




Deigen jeg satte hentet jeg også fra Skinkehorn fra My Little Kitchen.  Her lagde jeg 3 ganger deigen og erstattet 300 gr hvetemel med sammalt fin. Må ha litt substans i de. Jeg hadde i pepperoni og noe pølser da det er det som er igjen i kjøleskapet etter påsken.


Slik så de ut ferdig hevet og uten ost. Ble desverre pakket ned før jeg fikk tatt bilde av de ferdig stekt.

Ungene ble kjempeglade og hadde deilig lunsj med seg i sekken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar