søndag 15. april 2012

Vår = Loppemarked

Jeg elsker å gå på loppemarkeder men har blitt veldig kresen til hva jeg tar med meg hjem igjen nå.
Skuffer og skap er fulle så der er det ingen ting som skal inn bare ut. Jeg glemmer heller aldri at det faktisk er mange ildsjeler som arrangerer og at pengene går til et godt formål. Pruting er jeg vanligvis veldig for men ikke i slike ærender. Sørger også for å støtte kafe driften litt.

Jeg var på et loppemarked i dag og fikk med meg dette hjem igjen. Veldig fornøyd. Lampene skal stå på nattbordene våre. Måtte fiffe de opp litt med kromspray og hvitmaling av skjermene. Ble litt triste med første øyekast men kom seg veldig med lys i da !




Solspeilet mitt i stuen er jeg så glad i men nå har liksom gullfargen gjort sitt. Det fikk en runde med kromsprayen det og og jammen skal de få henge litt til i stuen min. Bildet i midten er av sprayingen under veis. Over solspeilet mitt  ligger det en hylle som også er forkrommet. Får se hvor jeg henger den.




Ellers så bare måtte jeg ha dette puslespillet av alfabetet. Rett nok det svenske alfabetet men nydelig er det ihvertfall. Henning som går i 1. klasse fikk seg en liten utfording her men desverre varte den ikke lenge før puslespillet var lagt.



Denne glassvasen gikk jeg egentlig forbi men kom tilbake og da så jeg den. Den er ikke så stor i omkrets og med stetten og de "utenpåliggende" blomstene kunne jeg ikke gå fra den. Dette er en veldig anvennlig størrelse på vase. Me like a lot :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar