lørdag 28. april 2012

Sao Martinho do Porto

I sommer skal vi ha 12 dager i deilige Portugal, nærmere bestemt Sao Martinho do Porto. Det er en liten turistby ved en naturlig lagune der det er mindre bølger som slår inn enn ellers i Portugal. Leilighet og flybilletter er bestilt, mangler bare leiebil. Nok en gang gleder jeg meg til deilig mat, sol, strand, bading og late dager med mann og barn. Vi skal reise sammen med min bror og familien hans, vi gleder oss så masse !




Jeg har vært i Portugal 2 ganger før, en gang på klassetur da jeg gikk på skole i England og en gang på charter til Algarvekysten. Fikk oppleve Portugal på to ulike måter, en der vi busset fra by til by og den andre med ett sted i 1 uke med små barn.
Flotte opplevelser begge deler.

Drømmen må være å finne seg et lite hus ikke langt fra sjøen, liten hage med appelsintrær og oliven trær.....

Det aller viktigeste er jo kjøkkenet.... og det kan gjerne se slik ut...


Med en slik tilhørende stue. Jeg elsker interiøret til middelhavs-landene, mørke møbler og fargerike stoffer.....

 Drømme, drømme.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar