lørdag 2. april 2011

Vips, der gikk det to uker !

Dagene for gressenken flyr ! Merker at det er mer å ta tak i nå som jeg er alene om alt. Har fått ryddet litt rundt om kring i huset på kveldstid. Har også planer om å få malt litt lister og foringer, jada har bodd i huset i 5 år nå så der er på tide ((o;
Ellers så er vårfornæmmelsen absolutt til stede. Tulipanene spirer ute i krukkene og skaper god stemning. Jeg var på butikken og kjøpte noen frø jeg skal så. Fant ut at jeg vil begynne med nydelige Lavendel og en annerledes rød Solsikke (o:



Tenk å få oppleve en slik Lavendelgård...tror det rykker langt opp på listen over ting jeg må oppleve (o:




Åh, som jeg gleder meg til våren kommer. Denne våre skal vi bygge garasje, legge terassebord på den andre uteplassen vår, legge ned heller og få litt mer skikk på ting rundt huset. Da vi bor i skogen er halve året preget av mørke kvelder siden vi ikke har noe "kunstig" lys her. Det skal det bli en forandring på når garasjen skal opp. Der snakker vi flombelysning (o; Travel vår følger etter en slapp vinter !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar