tirsdag 5. april 2011

Kommentarer på bloggen

Ja jeg kan jo skryte av at jeg blogger og legger inn linker, bilder osv. Men at jeg har fått med meg hvordan jeg lett kan få oversikt over de som har lagt igjen en liten melding har jeg ikke funnet ut før nå. De ligger jo under innlegget mitt men om jeg ikke sjekker akkurat det innlegget går det meg hus forbi ( som så mye annet om dagene ). Fant en liten fane som heter kommentarer som jeg trykket meg inn på og jammen lå det ikke noen innlegg jeg ikke har fått med meg. Veldig kjekt men også godt pinlig /o: Jeg skal skjerpe meg med innlegg og med å lese kommentarer.
I kveld skal jeg få besøk av min skjønne, skjønne, skjønne tante så det gleder jeg meg masse til.



Min skjønne svigerinne har fått med seg at jeg liker Lemon Curd så da hun var i London i helgen kom hun tilbake med blant annet dette.. Kanskje jeg skal by min tante på litt kjeks med Lemon Curd og ferske rundstykker med Lemon Curd på ? Har faktisk aldrig smakt annen Lemon Curd enn den jeg har laget selv så det skal bli spennende (o:

Et bilde av minstemann som spiser sukkerspinn på tivoli i helgen (o:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar