tirsdag 6. januar 2015

Godt nytt år og velkommen 2015!



Da ble de største planene for 2015 lagt allerede nyttårsaften 2014. Vi kjøpte ene delen i en tomannsbolig som skal føres opp i nabolaget. Endelig skal storfamilien få plass til alt det den trenger. Min kjæreste mann er elektriker så han får jo litt mer å ta seg til da vi skal gjøre det elektriske selv og da jeg trakk ut kjøkken og bad har jeg litt å henge fingrene i jeg også :)

Vi gleder oss veldig mye til å samle familie og venner i vårt nye hus. Planen er å være inne til julen 2015. Jeg tråler jo alltid FINN.NO for skatter og kupp og nå blir det jo mer plass til å plassere disse i :):)  Etter en heller vel spennende ved-henting tur med tilhenger må vi nok hente inn litt ekspertise ( mine brødre ) for å lære å oss ratte rundt med tilhengeren... blir jo mye av det fremover :)  Dette blir en liten byggedagbok, alltid kjekt å se tilbake på når vi sitter foran peisen og slumrer i nye huset. 













1 kommentar:

  1. Så koselig lesing, og en stor påminnelse om at vi ikke har snakket sammen på alt for lenge! Gratulerer!

    SvarSlett