søndag 11. januar 2015

Farger og inspirasjon


Det går mye tid og energi til planleggingen av huset om dagene. Farger, interiør og smarte løsninger kverner rundt i hodet døgnet rundt. Google kjøres hardt men lever absolutt opp til krava :) Ikea er en stor favoritt og kjøkkenet er snart ferdig. Frontene er valgt og plassering av skaper.
Stue og kjøkken er i samme rom i huset så da er det viktig for meg at jeg tenker helhet i rommet. Jeg ønsker å skape et allrom istedenfor en stue del og en kjøkken del. Kjøkkenbordet/spisestuen må ha gode stoler og et bord med muligheten til å endre str. Noen uker er vi to personer hjemme andre er vi syv :) Jeg trives godt med å holde middagsselskaper både formelle og uformelle. Dette må kjøkkenet vårt ta høyde for og være tilpasset til. Samt fungere når ungene samles med sine venner og når naboen stikker innom for kaffe....

Jeg kom over Fargeriket sin nettside og den er helt super ! Masse inspirasjon igjennom flotte bilder og funksjoner. Her kan man lage sin egen Moodboard. Det har jeg gjort og linken under er til mine to jeg har laget så langt. Ta en titt da vel og liker du noen Moodboard så lik de med hjerter :)

http://www.xn--retsfarge-42a.no/bruker/1614#/

http://www.xn--retsfarge-42a.no/galleri


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar