torsdag 2. februar 2012

All verdens mat - Foodspotting


Tenkte jeg skulle komme med en anbefaling av nettside jeg har funnet.

 Den heter Foodspotting og er basert på folks egen matopplevelser. Ikke bare hele restaurant anbefalinger men rett og slett et sted man kan dele en matopplevelse.
Jeg suste inne og søkte på Dubai så klart :)
Da kom det opp et kart av Dubai med bilder av de ulike rettene som folk har spist. Veldig artig !
Mye forskjellig kom opp og desverre mye friterte båtpoteter som tilbehør.
Liker båtpoteter jeg men det er ikke favoritten når jeg vil smake lokal mat.

http://www.foodspotting.com/reviews/565975

Chicken Donut
Chicken Donut gikk rett inn på "aldri i hele livet listen"
Camel Burger
Men Camel burger suser rett inn på top ti av MÅ HA listen !

6 dager igjen......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar