søndag 29. januar 2012

......husmor ferie.......

Vet vel ikke om dette egentlig kan gå i den kategorien men det er nå der den havner. 1 uke i Dubai med min svigerinne og hennes venninne. Med kjempebillig flybillett og gratis husvære kan man ikke la en slik sjangse gå fra seg. Det har endelig begynt å gå opp for meg at jeg skal reise uten mann og barn 1 uke til varmere strøk og dette er hva jeg ser frem til :
  • å gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil
  • slikke sol og lagre overskudd
  • spise SOL moden frukt ( ikke modnet i en container under frakt til Norge )
  • kjenne varm sand under føttene
  • gå en tur/svømme en tur før frokost
  • lese bøker jeg fikk til jul
  • så klart shoppe litt :)
  • kjenne freden senke seg
Men jeg er glad det kun er en uke da alt over det ville stresse meg. Har egentlig lyst til å ta med mann og barn for de har jo behov for dette også nå, men dette ble min tur. De vil nok nyte fruktene av en mor som har hentet seg inn igjen og har overskudd.
Noe av det jeg aller mest ser frem til er den første shoppeturen i dagligvarebutikkene. Krydderhylle here I come !  Gleder meg til å se hva de har der nede som ikke vi har i Norge, etter dagligvaren er unnagjort er det videre til apotek og bokhandel !
Å himmel jeg ser frem til denne turen men som sagt så ligger samvittigheten og lurer da jeg forlater mann og barn i vintermørket og kunne tenkt meg å delt denne opplevelsen med de.

Nå er det bare 9 dager igjen til avreise!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar