søndag 17. april 2011

epla - Micasa

Laaaat søndag brukes bak pcèn og vips har jeg laget meg en epla-butikk.
Da jeg gikk gravid med nr to begynnte jeg å selge klær på party, etter det startet jeg en nettbutikk der jeg solgte mammaklær. Nå selger jeg POMPdeLUX barnetøy og trives godt med det. Må jo prøve litt av hvert jeg tydligvis (o:

Jeg har noen kremmergener fra min far som noen ganger tar helt overhånd og jeg må bare gjøre noe. Det skal være sagt at jeg enda har tilgode å gjøre noe slikt med tap så med det i bakhodet er det nok ikke siste gang jeg starter opp noe (o:

Det vil jo da si at jeg har en del ubrukte mammaklær, smykker, sko og vanlige klær liggende. Nå er det jo vår og da ryddes det litt i skuffer og skap og disse tingene kom frem. Det er på tide at disse tingene får nye eiere så dermed har jeg nå åpnet min første epla-butikk. Likte veldig godt konseptet og følte meg veldig hjemme i universet deres. Min epla-butikk heter Micasa og der skal jeg nå litt etter litt fylle opp med mine huskatter eller retter sagt skjeletter (o:

Min epla-butikk Micasa

Ta en kikk inn i butikken min og glem ikke å ta en tur rundt i de andre butikkene som ligger her inne.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar