lørdag 12. mai 2012

Morgentur

Så ofte jeg kan tar jeg meg en morgentur tidlig lørdag morgen. Det er så deilig å stå opp, gå en tur med musikk på øret og se på naturen rundt meg. Vi bor i en skog ikke lagt fra sjøen så her er det mye fint å få med seg.
Her er noen bilder av den flotte naturen. Desverre er noen av de litt uklare men det får gå.




I bakgrunnen opp mot skogen snor det seg en nydelig steingard

Ved enden av en traktorveg møter dette treet meg og en masse statuer.
Her bor et kunsterpar som tydligvis lager statuer av nakne mennesker og dekorerer hagen med disse. 


Minner om en svunnen tid.

Kveldens middag skal kjøpes inn på det Europeiske matmarkedet som er i Os om dagen. Det er bønder fra europa som har samlet seg og reiser rundt og selger varene sine på markeder. Jeg gleder meg stort til å se hva de har å tilby :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar