lørdag 24. mars 2012

Gatemarked - sikkert vårtegn

Nå er våren virkelig på vei med alle sine sikre små og store tegn. Det spirer og gror og hestenhoven er alltid tidlig ute.


Jeg elsker å gå på loppemarkeder men i år føler jeg at skaper og hyller er fulle av tidligere lopper, ting jeg skulle lage noe av men som enda ligger urørt og dermed er det min tur å selge litt unna. Jeg har meldt meg på mitt første gatemarked.  Tidligere drev jeg en liten nettbutikk der jeg solgte diverse mammaklær samt litt annet. Har enn del klær igjen som jeg veldig gjerne skulle vært kvitt og dette må jo være min gyldne mulighet. Har engasjert ungene i dette også. De skal få ha med seg noen ting til å selge. Emma har laget prislapper med snor i på SFO på skolen. Henning skal være med å sette opp partyteltet.


Her er et lite utvalg av det som skal selges. Har litt bøker og blader som også skal selges billig.
Dette blir spennende, det er jo meldt så nydelig vær og masse folk har sagt de vil ta turen ned til markedet. Blir denne kaken vellykket så selger jeg den også :)


Jeg gleder meg masse !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar