onsdag 15. juni 2011

Gressenke igjen ......

og da er det på tide med en bloggoppdatering (o:

Har gjort litt kjekke ting siden sist som det å pusse opp noen møbler.
Skapet kjøpte jeg for 50 kr på et loppemarked. Malte det hvitt og satte på blondekant. Skal sy et tøystykke å ha foran nederste hylle men da jeg ikke finner pedalen til symaskinen min lar det seg vente på...
Skapet står nå på kjøkkenet med litt kokebøker i , skåler og ellers ting og tang.






Denne kurvsofaen har jeg arvet av min skjønne svigermor. Den ble sprayet med hvit hobbylakk fra Biltema og tar ser nå nydelig ut på min nye terrasse.





Jeg har jo vært hjemme hos masse damer og solgt POMPdeLUX barneklær denne våren. Det har vært en opplevelse på mange måter. Har fått nye bekjentskaper, tjent noen kr selv og ikke minst sett en masse nydelige hjem.
Inntrykket jeg sitter igjen med er at de hjemmene med plass til litt rot, personlige bilder, merker etter familiens dag er de hjemmene jeg har trivdes best i. Hjem som så ut som en interiørbutikk ( for de finnes ) var bare fine å se på, men det manglet litt sjel, litt personlighet. Syns at mange av disse interiørbloggene man finner viser bilder at hjem som for min familie er helt umulig å bo i. Ihvertfall om man skal gå  full jobb og gjøre annet enn å rydde å vaske.
I mitt hjem er det en del arvemøbler og bilder og masse rot og merker etter dagen til familien, deilig (o:
Men smaken er som baken, delt (o;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar