torsdag 10. mars 2011

......aaaaahtjsooooo........

lyder det fra et sted langt inne i en haug med papir, jeg har fått meg en kraftig forkjølelse )o:    Hoste, snått, tårer, bomull inni hodet og lave øyne. Er nok ikke alene om denne tilstanden nå men akkurat i husholdningen vår jeg jeg gangske alene om det. Er bare til å bli liggende, alle forsøk på å gjøre noe må forkastes.
Nå har jeg sovet ganske mye i dag så er ikke trøtt mer. Orker bare ikke å gjøre noe annet enn litt blogging.
Det som har blitt redningen denne gangen er en nyyydelig økologisk Throat Comfort  te fra Yogi Tea. Den er bare helt nydelig og som det står på baksiden " soothens our senses and helps us find good breathing " perfekt for forkjølelse.

På hver tepose står det et lite visdomsord og under pakken er det illustrert en yoga stilling. kan den bli mer perfekt ? Løp å kjøp sier nå bare jeg, eller send mannen (o;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar