søndag 30. januar 2011

Slanking

Ja da det er slanking på gang i dette huset. Mannen kommer seg knapt ned i kajakken, mor sine bukser har krympet i skapet ( nok en gang ) så det er bare til å komme i gang. Opplegget er klart. 3 treninger i uken, knekkebrød, masse vann og lite karbs så får jeg håpe at noe skjer. Skal jo begynne å selge barnetøy om 1 mnd så da kan det jo passe fint med litt færre kilo å bære på i tillegg til alle klærene. Tenkte at jeg skal prøve å gå ned 4 kilo denne mnd og så 4 til i mars. Da kan jo sommeren også komme da ! På kjøleskapet henger det et motivasjonsbilde fra en katalog med et antrekk jeg gjerne skulle hatt. Blyantskjørt med belte og en hvit snerten skjorte til. Klarer jeg dietten skal jeg unne med et slik antrekk.





Det er viktig å visualliserer seg målet. Det har jeg nå gjort ((o:
Har og lest at søvn er viktig når man skal slanke seg så nå er det en rask dusj før jeg treffer sengen med et brak ( om noen mnd treffer jeg sengen med et lite puff (o: )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar